10 april 2011

Hellu ! Har precis duschat och rullat håret så imorgon får jag se hur bra min hårläggningsvätska jag köpte i lördags är. Jag var ju ute efter Glimors hårläggningsvätska men hittade bara en från Depend. Jag som trodde de riktade in sig på nagel sidan. Blir de inge bra är det ju bara sätta upp håret i en bulle så syns de ju inte, så det är ju inte direkt någon "kossa på isen" om den suger.



Jag ska nog ta och borsta tänderna och sussa kudde tror jag. Är sjuuukt trött idag ! Jag och baby sov till klockan 12 och efter vi ätit frukost så la vi oss i soffan och kollade tv.. och jag somnade igen och sov till klockan fyra. Det var riktigt länge sedan jag sov såhär mycket på en och samma dag men verkligen hur skönt som helst ! Jag fick skjuss  hem till Västerås idag också, istället för att ta tåget. Middagen i lördags spårade ut lite på slutet så jag har varit lite ledsen idag.

Veckan som kommer blir rätt lugn om man bortser från skolan som är fullrulle hela tiden. Har en 4-timmars föreläsning måndag-tosdag och så pluggar jag före eller efter varje föreläsning beroende på om det är föreläsning på för- eller eftermiddagen.

Nej, nu ska jag sova.. själv.. utan min älskade fästman..



Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0