11 april 2011

Har varit hemma ett litet tag och har hunnit diska och så. Hade en föreläsning idag som gick bra, strömningsteknik var det. Känndes inte som om det var någon rocket-sience direkt. Men jag ska väl inte säga något fören jag börjat räkna på det själv. Fick en hel del matte gjort imorse också innan jag gjorde mig iordning för skolan så det kändes skönt. Ska göra lite mer nu snart innan jag får ta det lugn ett tag till och sen räkna lite startuppgifter som det heter. Det är väldigt lätta uppgifter man ska klara av att göra innan lektionen, alltså utan genomgång, så att man förstår bättre eller vet vad man ska fråga om under lektionen.

Hårläggningsvätskan var riktigt bra ! Jag gjorde en rulle i luggen och satte upp resten av lockarna i en toffs. Och vet ni, utan att ha haft hårspray eller något i toffsen så är lockarna fortfarande fina ! Jag sprayade lite i rullen för att vara säker på att den skulle hålla, men den skulle säkert hållt utan också.


Ni slipper en suddig webcam bild idag och får en lite bättre från mobilen. Jag måste verkligen fixa min gamla kamera eller fixa en laddare till min andra.


Ni ropar matteböckerna på mig igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0