13 april 2011

Nej, nej, NEJ !!!, jag får inte bli sjuk ! När jag vaknade kändes det som om jag hade feber och det gör det försig fortfarande. Men jag har verkligen inte tid att vara sjuk ! Jag får ta en alvedon och hoppas att de går över under dagen. Haha, jag har ingen termometer heller så kan ju inte kolla om det är feber eller om jag bara blivit dunderförkyld.

Ska ta och hoppa in i duschen nu så jag känner mig lite fräschare sen. Har precis ätit frukost och jag kan äga det att alla som inte ätit Tuttul har inte ätiti riktigt tunnbröd. Det är bröd från tunnbrödsbageriet i Rättvik. Om ni ser det i någon affär, KÖP DET eller baka själva. Hur gott och lätt att göra som helst . Det borde gå att hitta recept på nätet någon stans.
Jag såg några förpackningar i ögonvrån igår när jag var och handlade och reagerade direkt. Jag har försig bara ätit hembakt förut men båda är lika goda. Min mormor är från Rättvik nämligen och hennes mor jobbade på det bageriet så det har varit samma recept heeela tiden, hur som helst så kanske det är därför jag vet vad Tuttul är.

Nu ska jag sluta skriva om mitt tunnbröd och duscha !

0830-1200  Räknestuga, Strömningstekin
1300-         Plugga Strömningsteknik


Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0