14 april 2011

Jag har faktiskt sprungit idag ! Och då menar jag inte bara springa till bussen eller något sådant utan en riktig joggingtur med lite backträning till och med. Shit pommes alltså, jag trodde att jag skulle dö efter ett tag men jag tog mig runt hela varvet. Jag hade sällskap av en kompis som bor i huset bredvid så då går det ju alltid lättare. Men jag skulle gissa på att det var mellan 3-4 km. Duktigt ! När jag kom in igen så åt jag currykyckling och degade i soffan ett tag.

Trött och svettig tjej. Haha Missy ville visst också vara med på bild !

Annars idag så pluggade jag lite innan jag gick till skolan och efter föreläsningen så sprang jag ju då. Efter maten, duschen och allt sånt där så har jag nyss pluggat lite så imorgon behöver jag bara göra 3 uppgifter så är jag klar med det jag måste göra denna vecka. Och lite strömning om jag hinner också men den är det ingen brådis med.

Nu ska jag ringa baby, dricka te och äta äpple !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0