14 april 2011

Jag, avundsjuk på alla i min ålder som reser jorden runt och jobbar i varma och härliga länder ? Äsch, vad sjutton får dig att tro det ?!!

.. vem försöker jag lura.. ibland kan jag ångra mitt val att plugga på en gång men jag får se det från den possitiva sidan: Hade jag inte pluggat på en gång, ja då hade jag nog aldrig tagit tag i saken senare. Jag får resa när jag är klar i skolan, när jag är 24. När jag har en sjukt bra utbildning och kommer vilja jobba på en gång med det jag verkligen vill göra,  V I N D K R A F T. Haha !



Jahapp, då var det dags att plugga lite till och sen iväg till skolan. Det är ju fint väder ute i alla fall !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0