15 april 2011

Morgon morgon ! Då har jag ätit upp frukosten och nu ska jag dra på mig ett par mjukisar och kila ned till tvättsugan som har har mellan 10-13. Tänkte att jag skulle försöka städa lite undertiden. Det var anstingen städa eller plugga men att plugga och tvätta samtidigt är helt värdelöst, det går inte så städa är bättre. Haha, kanske ska börja med disken.. om jag bara visste i vilken ände jag skulle börja.

Städa, tvätta, plugga..

Super skönt med fint väder, kanske tar mig en promenad ned till vattnet sen innan jag sätter igång med pluggandet efter allt tvättande och städande. Kanske skulle ta med mig kameran, jag har inte fotat sedan början av hösten.


Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0