17 april 2011

Sitter i soffan och kollar på RuPauls Dragrace som är slut när som helst. Har pluggat lite under kvällen men det har väl gått sådär om jag ska vara ärlig. Svårt ibland alltså ! Men jag har huvudvärk och är trött så jag ska ta och gosa ned mig i sängen med katten och sova lite. Hon tycker nog att jag varit rätt osocial med henne idag.

Det ska bli skönt med kort vecka denna som kommer. Bara måndag-onsdag. Nej, nu måste jag verkligen ta en alvedon till och gå och lägga mig. Det är ingen bakis-huvudvärk jag har heller, utan det är riktig jäkla cpvärk..


En bild från i lördags. Jag kände mig så snygg, och med all rätt ! Bara lite självsäker, haha.


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0