18 april 2011

Vaknade med sjuk huvudvärk imorse, inte alls speciellt mysigt att den inte velat gå över. Gick ju och la mig med huvudvärk också. Men tog en alvedon och en stooor stark kaffe så det börjat släppa nu. Skönt ! Det är super fint väder idag också, redan 12,7 grader ute. Och när det är fint väder blir man glad och har lust att göra sig lite fin, eller i alla fall jag så jag får se om jag hinner stå framför spegeln ett litet tag.


Haha, i lördags när jag körde "grillen". Ett dans-move vi kom på när Hakar stod och viftade med en papptallrik vid grillen för att få en bra glöd.

Nu ska jag i alla fall ta en dusch för jag kom aldrig så långt igår.
Åååh, Missy är jättegosig idag, myyysigt ! Måste gosa lite med henne innan jag sätter mig och pluggar efter jag duschat.


Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0