19 april 2011

T R Ö T T  S O M  E T T  A S  ! ! ! Sovit fyra timmar ungefär och är hur trött som helst. Jag är till och med tröttare idag än var jag varit dagar efter jag bsovit mindre. Huga huga, hur ska detta sluta ? Det blir till att åka till skolan, gå på föreläsningen, äta lunch, plugga det som måste göras idag och sen hem och sova en timme innan jag går ut och rör på mig. Måste verkligen ut idag känner jag, om jag inte är så trött att jag håller på att kräkas så ska jag ut men annars är det okeij att ligga inne så jag inte ramlar och slår mig eller något. Haha, jag kan nästan slå vad om att jag kommer somna innan klockan nio ikväll.
Jävla fullmåne.. !


Yeheeeeeey, nu kör vi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0