19 april 2011

Dansat Lindy hop i 2 timmar och 40 minuter,  G O T  T O  L O V E  I T  !  Färgat håret för min röda hårfärg jag gjorde för en månad sedan hade blivit så ful för den blekts så mycket och snabbt så köpte en röd färg från ett annat märke. Vart Wella istället för Syoss. Och jag tror att Missy tycker mitt hår luktar gott för hon ligger och luktar på det, biter på det och drar klorna försiktigt igenom det.


Redhead-brud som fyller 20 om exakt 2 månader.. herre jösses vad tiden går fort !

Nu ska jag ta och borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon måste jag upp tidigt, huga..

0830-1200  Föreläsning, strömningsteknik
1230-1600  Göra inlämninguppgift i matematik
1615-1800  Föreläsning, repetion av matematik

Sen när jag kommer hem är det bara till att städa lite och packa för på torsdag morgon bär det av hem !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0