19 april 2011

Godmorgon, sitter i soffan och dricker lite äppeljuice, tog även några skedar av min lunch till frukost, mammas quornröra, kände mig inte riktigt redo för yoghurt nu på morgonen. Jag är så fruktansvärt trött nu förtiden, och framförallt idag, att jag bara vill avlida. Men ikväll efter jobbet får jag inte åka hem och sova, nej för då ska jag på afterwork med alla som är anställda av Komet och jobbar på carglass, och imorgon får jag inte heller åka hem och sova, för då ska jag ta stallet, och på torsdag, ja guess what, då är det stallet som gäller igen. Hoppas bara att jag hinner sova ut ordentligt nu under ledigheten, känns som jag har ungefär en månads sömn att ta igen. 

Nu ska jag läsa om gratis parkering i Mitt i Huddinge, innan jag borstar tänderna och tar mitt pick och pack mot jobbet. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0