2 april 2011

Sittningen var sjukt kul, riktigt nice !, och idag mår jag som ett sprängt skithus. Inte för att jag är bakis utan för att jag känner mig ännu mer sjuk. Alvedon, noskapin och bisolvon är min räddning.

Men vi har inte legat inne hela dagen idag bara för att jag är krasslig. Vi har varit och köpt kattsand och en dammsugare. Och så när vi kom hem igen lämnade vi bara grejerna och sen gick vi upp och handlade lite till kvällen. Jesper ska laga middag så jag kan ligga i soffan och dega. Han var snäll och gjorde frukost till mig imorse, han bredde till och med mina mackor även fast han hatar att göra det. Han blev även påmind om varför han slutade äta smör på mackorna.

Vi åt lite lunch för ett tag sen och nu ska vi bara mysa i soffan innan jag ska dammsuga och lite så. Jesper ska få visa mig hur man sätta i en dammsugarpåse för det har jag aldrig gjort. Jag har faktiskt helt ärligt aldrigt riktigt sett en dammsugarpåse. Den dammsugaren jag har nu använder man nämligen inga påsar i.

Ska även färga Jespers hår sen. Han har ju varit blondie i två veckor nu så dags att byta, haha.


Sjuk tjej, då får man inte använda linser !


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0