20 april 2011

Gick inte på repetionsmatten idag så jag är hemma redan nu. Har till och med hunnit sätta igång en maskin med handdukar som behövde tvättas. Skönt att slippa tänka på sådant det första man gör när man kommer hem efter några dagar i Stockholm. Men skolan idag gick helt okeij, ska ta och plugga lite ikväll också eftersom jag inte gick på matten.

Det jag ska lägga i babys påskägg kom idag. Han är inte så förtjust i godis och sådant så jag kom på en jätte bra sak att lägga i istället. Kan ju tyvärr inte berätta vad det är utifall att han skulle kika in här. Lägger upp en bild sen när han fått det.

Nu ska jag ta och äta något, plugga, hänga handdukarna i torkskåpet, plugga lite till, kolla finalen av Sveriges mästerkock, packa och sooova !

Haha, btw så apropå ingenting idag så kom jag att tänka på att jag har exakt ett år kvar på min prövotid på körkortet. Nice ! Inte en enda böter eller något, jag är awesome !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0