20 april 2011

Slurp ! Då var kaffet uppdrucket och jag ska ta och smörja in mig med bodylotion, som innehåller solskyddsfaktor 8 och lite BUS. Tre flugor i en smäll ! Jag orkade verkligen inte smörja in mig igår innan jag gick och la mig. Det orkar jag försig inte nu heller för är så sjukt trött men måste. Fick lite färg igår och vill ju inte riskera att jag blir torr och börjar flagna eller bränner mig om solen tittar fram idag igen. Båda sakerna händer mig väldigt lätt, nästan lite överdrivet lätt kan jag tycka ibland. Haha !



Som jag skrev inatt innan jag gick och la mig så blir jag i skolan 0830-1800 idag, lååång dag, och efter det ska jag hem och städa lite och packa. Dock tänkte jag försöka komma ut och springa lite så jag förhoppningsvis somnar hyffsat tidigt ikväll.

Bodylotion/solskydd/BUS var det va ? Måste bara höra klart den här jätte bra låten,  Nicke Borg - Leaving home från Melodifestivalen du vet. Riktigt bra !


Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0