21 april 2011

Halli Hallå ! Sitter i köket hemma hos mammsen nu och pluggar lite. Ska göra två matteuppgifter idag, det är vad jag MÅSTE göra och sen om jag gör mer så är det bara ett plus i kanten.


Här sitter jag och är tröööt !

Resan gick bra idag, sjukt skönt att det var jätte lite folk på tåget. Satt själv med lilla Missy i djuravdelningen. Jätte lite folk på pendeltåget från Centralen och hit också. Det är fasen på morgonen man ska åka egentligen ! När jag kom fram med pendeln mötte mamma upp mig och bar buren med Missy i på bussen och från bussen. Sen när vi kom hem så satte vi oss ute i solen med varsit glas iste och snackade goja och sen kom min bror förbi en sväng också. Mycket trevligt ! Missy fick komma ut en och en halv timme också så hon kommer sova som en klubbad säl i natt ! Haha, hon är så söt när hon är ute ! 


Moi today on the train ! Haha, mamma kände knappt igen mig eller hon var väl inte beredd på att jag "bytt stil" lite smått. Men hon tyckte att jag var fin och det är huvudsaken.

Nu ska jag fortsätta plugga lite så att jag blir klar någon gång. Ikväll kommer baby hit också, saknat honom massor !!!


Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0