21 april 2011

Jag sitter i soffan .. som vanligt. Har precis slängt i mig min middag bestående av räkor, fetaost och rödlök. Var helt okej, men mat smakar aldrig lika gott som vanligt när man stressar i sig det. Kollar samtidigt på cops, bestämmer kvällens planer på fb och sms, samt ska försöka blogga. Multitasking kallas det. Ikväll är det då bestämt att jag ska möta upp lite människor för utehäng nu när man äntligen kan njuta av värmen och solen. 

Skulle egentligen slutat tre idag, men det var så lugnt på telefonerna att min chef sa att jag kunde gå hem redan vid halv ett, var inte helt fel. Köpte även jordgubbar idag, kände att jag behövde lyxa till det lite när jag inte får äta påskgodis och annat mums. 


Nej nu ska jag städa undan efter mig i köket, fixa till mig det sista och packa min lilla väska. see you later aligator
in a while crocodile!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0