22 april 2011

God morgon ! Vaknade vid nio-tiden så vi har redan hunnit äta frukost och så. Jag och baby ska höra rent öronen och borsta tänderna på Missy nu och sen ska jag klippa min kära man. Haha, jag sa att det sker på egen risk för jag vet inte hur det kommer se ut. Men det kommer nog bli bra. på ett eller annat sätt.


Morgonpigg flicka !

Sen ska jag plugga och efter det ska jag göra mig iordning och åka till baby. Det blir grillning och lite sånt med hans familj ikvälll. Mycket trevligt !

Haha, jag antar att Missy inte kommer vilja leka med Jesper om en kvart efter vi gjort rent henne. Det är han som får hålla i så det är han som hon kommer hata mest den kommande timmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0