23 april 2011

Sitter och försöker få det sista och det svåraste på matteinlämningen gjort så jag kan slappna av och slippa tänka på den. Men shit pommes, vad svårt det är ! Om någon av er är bra på Differential och Integralkalkyler så får ni gärna hojta till.


Jag är totalt ovacker idag så ni får en lite dålig bild på mina naglar istället. Röda med rosa rosor och lite stenar.

Idag än så länge har jag hunnit med att driva baby näst intill till galenskap. Vaknade super utvilad och vart helt tok-speedad efter frukosten. Sen när jag lugnat ned mig lite satt vi och drack iste på ena lilla verandan i solen med mamma och hennes man innan Jesper var tvungen att åka hem. Och så har jag hjälpt mamma med lite blommor, ätit lunch, köpt en ny transportbur till Missy för den jag hade var så otymplig att bära. Och så har Missy varit ute i flera timmar idag, i koppel såklart, så nu ligger hon är framför mina böcker och sover. Hon drömmer nog att hon springer eller något för hon ligger och "springer" med tassarna. Sötnosen !

Tihi, vet ni vad jag fick igår ? Jesepr kom med ett jätte fint påskpaket som han hade slått in hur gulligt som helst och i låg en lila Onepiece ! Tror ni jag vart glad eller ?! Och ingen kopia var det inte, utan en riktig Onepice som jag tänker mysa runt i hela kvällen. Bild kommer komma, promise ! Men nu ska jag återgå till pluggandet så jag blir klar någon gång.


Tuddelluuu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0