24 april 2011

Jag och baby har ställt oss i bostadskö, på Gotland ! Förhoppningsvis blir det en flytt dit när jag är klar i Västerås eftersom jag vill plugga Vindkraft på Gotlands högskola. Och jag har sånn himla tur som har en fästman som är beredd att släppa allt och flytta dit med mig. Någon annan gång är det jag som får "ge upp" något, om man ens kan kalla de det, för honom. Men, det handlar ju om att ge och ta och inte sätta käppar i hjulet för den andra.

Idag ska jag och baby bara mysa runt så vi ska ta och göra oss iordning nu och kila ned på stan. Jesper ska köpa hårfärg och jag måste in en sväng på Akademi bokhandeln. Sen ska vi upp förbi Torekällberget och kolla lite på djuren och ta en fika. Tyvärr måste jag plugga ett tag när vi kommer hem igen men sen blir det bara lugnt hela kvällen. Vet inte om vi skulle hyra någon film på vägen hem också, det visar sig.

Jag är så stolt över min man som sitter och sjunger Bä bä vita lamm och spontant säger "Voff" !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0