25 april 2011

God kväll ! Sitter och ska plugga lite efter en skön dag i solen. Det vart inte så att jag träffade Sara utan jag och baby gick ned på stan så jag kunde byta mina skor jag köpte igår eftersom jag tog fel storlek. Men nu är det rätt så jag är glad. Det är bara ett par vita tygskor från H&M men alltid kul med något nytt även om det är något litet.
Efter jag hade bytt dom gick vi till Cesar's och satt i solen och drack vin och bara pratade i 3 timmar.


Min snygging på uteserveringen idag.

När vi kom hem hit fixade jag till Jespers frilla. Jag klippte honom i fredags men han ville ha det lite kortare. Han vart nöjd nu i alla fall så det är huvudsaken ! Sen åkte Jesper hem och jag käkade lite och tog ett bad efter det. Så nu sitter jag här med mina nya större pappiljotter upprullade ihåret tillsammans med hårläggningsvätska. Snyggt kommer det bli sörrö !
Köpte även lite skol-grejer igår också på Akademibokhandeln. Pop-up flags och två färg bäckpennor att ha och markera saker under föreläsningarna. Lite roligare att plugga om man har nya grejer där också faktiskt.

Har tänkt att jag ska plugga till klockan elva och sen gå och sova. Imorgon bär de av hem till Västerås i några dagar innan det är dags att åka tillbaka hem till Stockholm för att fira valborg med älsklingen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0