26 april 2011

Igår var en fruktansvärd dag, migrän är liksom aldrig kul att ha, men det blir värre när symptom man aldrig haft tidigare smyger sig på! Var faktiskt riktigt läskigt när ansiktet började domna bort. 

Imorse började jag dagen med en halv annanas som ett försök till att pigga upp mig lite, men det gick sådär, och morgonen på jobbet var väl inte helt strålande. Hade svårt att hitta ord och prata ordentligt, vet inte om det var en följd efter igår? Mot slutet av dagen gick det bättre, i takt med att det blev mer och mer att göra. Efter jobbet åkte jag förbi biblioteket för att låna böcker, men de hade något driftstopp i datorerna så ska tillbaka imorgon för att hämta mina reserverade böcker, tönt javisst! Åkte därefter vidare till affären där jag handlade lite smått, bland annat kosttillskott som jag ska börja ta varje morgon för att se om jag kommer må bättre. 

Nej nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0