27 april 2011

Detta är då klänningen jag köpte idag. Väldigt enkel. Börjar nästan fundera på om den kanske inte är lite fööör enkel ? Jag gillar den och så är den super skönt.


Klänning, New Yorker 319 kr

Tummen upp för New Yorker som har kläder i min storlek, 34 ! Den storleken brukar nämligen vanligtvis vara slut och jag brukar inte ha så mycket att välja på när det kommer till klänningar och höga kjolar. Men jag kunde nästan välja och vraka idag ! Kommer helt klart handla mer där. Det var nämligen första gången jag hanldade något där om man bortser från ett par gula hotpants och en ful grön tröja till när jag och några vänner klädde ut oss till Turtles.

Monki är vanligtvis min favorit butik men jag tror att New Yorker får haka på där. Budget jag vet, men hey !, jag är student. Jag kan dock köpa jääävligt dyrt sen när jag börjar jobba. Mouahahahaa !


PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0