28 april 2011

Shit, har faktiskt pluggat till nu ! Jäklar vad duktig jag känner mig. Tänkte att jag ska läsa lite smått imorgon när jag vaknar och måla motivet på naglarna. Har liksom inte haft tid med det när jag pluggat. Jag tog en liten paus och kollade på hur mycket kalorier det är i olika sorters grönsaker och proteiner (kött, fisk, fågel) och så räknade jag lite snabbt och jag bara lyckats få i mig ungefär 2500 kcal på två dagar. Not good ! Och jag som tycker att jag ätit om en häst och känner mig konstant mätt. RDA ligger väl på 2000 kcal för en kvinna va ? Fattas 1500 då. Aj aj, tur att jag inte bor hemma längre. Mamma skulle bli galen, haha !

Nej, nu ska jag tvätta piercingen, plocka ur linserna, borsta tänderna och tandtråda och allt sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0