29 april 2011

Jag är helt hopplös när det kommer till mitt hår. När det kommer till min "stil" över huvudtaget. Jag skiftar väldigt mycket mellan rock, alldaglig och retro (40-50 tal). Just nu är jag ju inne i en retro period men så började jag helt plötsligt sakna mitt svarta hår med röda och rosa slingor. Och mitt sidecut ! Men skulle jag färga håret och snagga, sidecut igen och gå tillbaka till rock skulle jag ångra mig och vilja tillbaka till retro.Haha ! 
Det finns ju alltid alternativet att vara något mellanting, rocka billy, men det har inte riktigt känts rätt än. Mihi, men det kanske kommer i tackt med tatueringarna. Ska börja spara pengar, eller ja, så mycket jag kan och sen blir det till att göra nåt riktigt snyggt. Ryggtavlan kommer få vänta några år till med tanke på vad den kommer gå på, 10 000 kr.


Sidecut, rosa slingor och de röda ligger under så de syns inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0