3 april 2011



Ingen som har lust att ge mig lite shoppningpengar att göra av med i denna juvliga butik ? Jag skulle lätt kunna tänka mig att sätta på mig nästan allt som finns i klädväg på denna sida, av damkläderna då. Klänningarna är  T O  D I E  F O R  !!!
Bläää, jag skulle vilja vara riiik istället för fattig student..

Synd att det är så sjukt dyrt att byta ut en hel garderob. Jag menar, jag lyssnar inte så mycket på rock längre. Det mesta som kommer ur mina högtalare är 50-tals musik nu mer och GOD DAMN IT vad jag vill ha den stilen ! Jag har faktiskt tänkt att jag ska ta och köpa nya pappiljotter och hårläggningsvätska och börja öva på att få till snygga lockar. Var rätt duktig på det där förut men de var ju några år sedan så jag har säkert tappat snittsen helt. Och så kastade jag mina pappiljotter av alla dess olika slag när jag flyttade hemifrån för jag tyckte att det bara hade legat och skräpat så länge.
Hur som helst, jag vill byta stil ochjag antar att jag får börja lite småt.


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0