4 april 2011

Haha, jag råkade försova mig fyra timmar idag ! Jag vet i sjutton men jag var så sjukt jäkla trött så jag skulle bara "lägga mig ned lite" efter jag hade vaknat vid sju då jag skulle gått upp egentligen. Men klassikern ni vet, man ska bara lägga sig ned en sekund och så somnar man och sover som en sten, och självklart har man stängt av väckarklockan. Eller som i mitt fall, satt klockan på snooz men om man är som jag så vaknar man inte av väckarklockan. Jag brukar vanligt vis ha tre klockor som ringer på morgonen.
Alarmklockan - låter så mycket att grannen brukar bli irriterad ibland.
Alarm på mobilen - musik som jag brukar drömma att jag är på konsert till.
Väckarklockan nere vid skrivbordet - brukar tänka "vad fan är det grannarna håller på med ?! Jag somnar om.." när jag är i landet mitt emellan vaken och sovandes
Och sen brukar mamma ringa - problemet är att jag kan svara och prata i sömnen..


Trött tjej !

Min lilla försovning bidrog till att jag missade mitt möte med studeivägledaren idag så jag ska boka in en ny tid när jag kommer till skolan. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen försöka få på mig lite kläder.

BLÄÄÄ, jag är så fruktansvärt snorig !!! Seeexigt värre..


Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0