4 april 2011

Duschad, sminkad, klädd och klar ! Ska gå till bussen om några minuter, orkar inte pumpa cykeln så jag är lat idag. Har pyspynka i bakdäcket..

Hur som helst, nya kurser börjar denna vecka. Idag är det upprop i Strömmningsteknik mellan 13.15-17.00 men troligtvis kommer vi sluta tidigare eller jag hoppas det i alla fall. Jag och en vän som ska ta över marknadslivs posterna i styrelsen för vår linjeförening ska nämligen träffa dom som sitter nu vid 16-tiden. Får se om jag hinner förbi på stan och ser om de säljer pappiljotter och hårläggningsvätska någonstans.


Shit, dra på trissor ! För en gångs skull har jag långärmat på mig som är tjockt, det var inte igår det !


Ha det gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0