4 april 2011

Varför tar det så himla mycket längre tid att göra stor-kok än när man gör två pprtioner ? Hur som helst, har gjort fem smarriga matlådor med currykyckling och matvete. Massa paprika och champinjoner i curryn också. MUMS ! Haha, och nu har jag så mycket mat i frysen att jag inte får plats med något mer, var till och med knepigt at få plats med allt nu så jag skulle kunna stänga dörren till frysen. Men varför klaga, känns ju helt okeij !


KLOCKRENT !


När jag hade lagat klart maten och hade lagt upp curryn i matlådor men inte satt på locket än så händer något underligt, och som nog endast min kissemiss gör.. hon börjar slicka i sig curry från grytan. Förra veckan drack hon saft så fort jag vände ryggen till och nu curry ?! Hon är bra söt min lilla Missy, men konstig ibland !

Nu ska jag göra några uppgifter i Strömning innan jag går och sover. Faktiskt väldigt intressant kurs !


Sov gott !


Kommentarer
Postat av: C

like.

2011-04-11 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0