5 april 2011

Har suttit och gjort lite matte efter jag vaknade. Somnade i två timmar förut. HUUUR SKÖNT SOM HELST !!!, behövde verkligen det men jag är fortfarande trött så nu har jag gjort det jag skulle göra idag förutom ett tal som jag fastnat på. Bättre att titta på det imorgon igen när jag är pigg och kvickare i skallen. Tänkte att jag ska ta och lägga upp lite bilder jag inte lagt upp.


Lite bilder från Köpenhamn helgen 11/3-13/3. Tog mer bilder som ligger i en annan mapp jag inte hittar nu så lägger upp lite mer någon annan dag när jag hittar den.
| Ströget | 3 bilder från Nyhavn | Cool lego figur som var längre än mig |



Lite andra random bilder
| Missy var jätte trött och låg ned och åt | Beerpong | Myskväll med räkor och vittvinSpelning på en rockkrog jag och baby råkade hamna påMissy har börjat sova med mig i sängen igen | Sen märkte hon att fruktskålen inte är lika skön att sitta i nu när hon blivit nästan vuxen |


God natt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0