6 april 2011

Vet ni, vet ni, vet ni vad jag ska göra nu ? Gå och sova, hyffsat i tid och allt ! Har pluggar Strömning tills nu, eller ja okeij jag tog ju en paus och kollade på tv och passade på att sova en halv timme också. Har bara två uppgifter kvar att göra för denna vecka och det ska jag göra imorgon. Ska möta en vän i skolan vid 11-tiden imorgon och göra de innan matten börjar på eftermiddagen.
Det känns så skönt att jag känner att det är kul i skolan igen !


Osminkad tjej, helt okeij !

Har tagit lugnande/allergimedicin och hostmedicin så hoppas att jag får sova riktigt gott inatt ! Vad jag menar med lugnande/allergimedicin är att jag har lugnande jag ska ta vid behov (väldigt länge sedan sist) men eftersom jag inte ville ha något det finns risk att man kan bli beroende av så fick jag tabletter som förr använts som allergimedicin men som nu används som lugnande för att man blir så trött och dämpad av dom. Perfekt att ta innan man ska sova !


Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0