7 april 2011

Idag är jag sådär trött igen, även fast jag sovit förbannat bra i natt. Jag var ju försig utvilad imorse som jag inte brukar vara vanligtvis, men ändå, nu är jag trött så jag skulle kunna somna..

Var i skolan vid elva idag och plugga lite Strömningsteknik innan matte-föreläsningen som började 13.15. Ja, hör och häpna, inget möte idag ! Efter skolan vid fyra-tiden drog jag och han jag dansar med hem till mig och dansade lite. Det gick riktigt bra förutom en snurr jag har lite problem med.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ligga i soffan och dricka te. Kanske kolla lite på matten och göra några uppgifter om jag kvicknar till lite. Vill inte börja slacka efter nu när jag kommit in i tempot från början. Haha, idag är jag inte rolig alls märker jag.


Köpte denhär klänningen i somras men har bara använt den tre gånger. Jag förstår inte varför, jag gillar den verkligen !

Nu ska jag lägga en ansiktsmask och duscha länge och varmt när den torkat. Skööönt !


Bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0