1 augusti 2011

Goddag ! Inte vart så aktiv under helgen men haft annat för mig. I fredags var jag och baby ute och åt, hur mysigt som helst ! Men det beror kanske på att vi inte går ut och äter så jätte ofta så när vi gör det så kanske det blir att man uppskattar det mer kanske ? Jag vet inte, mysigt var det i alla fall.
I lördags var det ju dags för den där zorbigen. Var det kul eller var det kul ?! Helt jävla galet kul alltså ! Tänk er att bli fastspänd inuti en gigantisk genomskinlig badboll som någon släpper från ett flak till en fyrhjuling mitt i en gamal slalombacke. Haha, vem fan kom på den idén ? Var dock jävligt äckligt att min ena fot lossnade, men men, jag slog ju inte ihjäl mig i alla fall ! Sen åkte vi till Net on net och skulle köpa en kamera men det slutade med att jag köpte en epilator. Och nu undrar jag varför jag inte köpt en tidigare för ? Men sen vi köpte en kamera sen på Media markt, vart en Sony, lite och smidigt så den är perfekt !

Igår åkte jag och baby bort till Stendörren för at bada och så men efter 40 min kom sjuuukt mörka moln, det började regna och blåsa som bara denså vi åkte bort till deras landställe en liten bit bort och badade där istället. 21 grader i vattnet, hur skönt är inte det ?! Till och med mannen min badade och det händer inte ofta kan jag tala om.

Nu har jag nyss skrivit ut 18 (!!!) sidor med gamla tentor till EN mattekurs. Hata omtentor. Men men, ska köra järnet nu till halv två ungefär för vid två ska jag åka bort till Nynäs och hämta mammas gubbe och en bekant till hans mamma som varit på Gotland och firat en släkting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0