10 augusti 2011


Målade mammsens naglar igår igen. Vart en liten rosa fjärill, och såklart det obligatoriska glittret när det är mammas naglar. Valde att inte ha så mycket täckande färg eftersom jag åker på lördag och kommer inte hem fören lördag nästa vecka. Så om mamma bara målar ett genomskinligt lack en gång nästa vecka så håller det där sig tills jag kommer hem igen. Smart va ?

Tänkte att jag skulle måla mina egna när vi kommit ned till Gräbbesta (?) om jag inte minns helst fel så är det dit vi ska. Ska dit med Jesper och hans familj. Ska bli sååå skönt ! Hur som helst, känner inte riktigt att jag har tid att måla innan vi åker. Plugg idag, tenta imorgon, packa och städa på fredag och iväg till baby på kvällen för vi åker tidigt lördag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0