10 augusti 2011

Sådär ja, då var poäng så att jag kan få CSN för kommande läsår fixat. Fick nämligen "moment inlämning" i den sista mattekursen jag läste godkännd nyss. 3 fina högskolepoäng. Nu är jag i alla fall över gränsen med några poäng i marginal så jag är lugn.

Idag ska jag ta och plugga lite och repetera det jag är lite osäker på inför imorgon. Tänkte mest läsa anteckningar, vet inte om det ger så mycket att sitta och göra fler gamla tentor nu. Jag har trotts allt gjort en 7 stycken tror jag. Och ikväll ska jag till baby, bara ta det lugnt och mysa. Inget plugg alls ikväll ! Kanske slänger ett öga på något på tåget till Västerås imorgon men inte mer än så.

Just det, berättade jag om den där lägenheten jag var och tittade på ? FY FAAAN säger jag bara, så jävla sunkig. Usch, fy och blä. Letandet fortsätter för varken jag eller Jesper har lust att lägga ned 10 000 kr och en månads arbete på att få den lägenheten fräsch.

Men nu väntar vi svar på 2-3 lägenheter i alla fall, hoppas på visning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0