26 augusti 2011

Sitter hemma och har precis käkat en helt okej god middag med mig som kock. Lagade rotfrukter i ugnen och lagade tonfiskbiffar till - lite fusk men sånt får man ta på en hemmafredag. Min plan för kvällen var egentligen att möta upp en vän på Wollmars, men efter att ha varit opeppad hela dagen så bestämde vi oss för att strunta i det.
Min vecka har bestått mycket av tidiga mornar i stallet där jag hållt på och tränat Liverpool i lydnad. Ska ganska snart försöka få ut honom på foder, eftersom jag själv ska flytta utomlands. Jag har sedan kollat på fotbollsmatch i onsdags, där Team Gladö vann matchen, och spenderat kvällen igår med några vänner först hos Christoffer och sedan fortsatte vi mot Dubblish på Nu! som hade sin sista dubstepkväll. Kvällen slutade med sura miner och taxi hem runt 1tiden inatt.
Och idag, har jag spenderat större delen av dagen på soffan med att må sjukt dåligt, tror det är min brist på sömn som börjar komma fram.
Nu ska jag skriva ett inlägg om JS-dieten som jag ska påbörja på måndag, på min andra blogg som jag precis startat, sedan har jag tänkt och byta om till pyjamas och ta på en ansiktsmask.
och till sist, vad tyckts om designen, snygg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0