30 augusti 2011

För exakt ett år sedan på dagen skulle jag börja min första dag på MDH Västerås som energiingenjör. Jag hade flyttat till en ny stad, med min nya kärlek hemma i Södertälje, kände ingen och visste egentligen inte vad jag ville. Jag trodde att jag ville bli energiingenjör och körde på det.
Nu sitter jag här ett år senare, är förlovad med samma kille, ska snart flytta hem till Södertälje för att bli sambo och igår började jag första dagen som distansstudent på Högskolan på Gotland. Nu är det Vindkraft i ett år som gäller. Jag har redan lämnat in min första inlämning och jag känner att det är kul att gå i skolan igen.

Men att vara i från min man när vi spenderat mer eller mindre varje dag och natt tillsammans i tre månader är inte lätt. Det känns som att jag ska spricka ! Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han kan komma i helgen. I need him !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0