4 augusti 2011


Målade mamsens naglar i söndags men fotade inte på en gång så därför det shavts bort lite längst fram på ena nageln. Det var så länge sedan jag målde svart men vet att mamma inte vill ha helt svart så hon fick lite färg också. Och som alltid när det handlar om min mamma så ska det vara lite glitter på. Tycker det vart helt okeij faktiskt, något jag skulle kunna tänka mig att göra på mig själv.

Imorgon ska jag iväg och måla naglar inför dopet. Det är mamman som vill ha lite fina naglar som passar till klänningen hon ska ha. Lila ska det bli om hon inte ändrat sig. Ska bli kul !
Igår när jag var och tog bort mitt Schellack från naglarna passade jag även på att köpa ett lack som är bas&top-lack i ett. Skit smart ju ! 130 kr kostade det och kommer från Scrats. Tell you what I think about it efter jag har testat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0