4 augusti 2011

Som ni kanske inte vet så har jag i perioder fruktansvärda problem med mina knän. En sådan period har jag just nu och idag är det mitt vänstra knä som inte vill som jag vill. När jag skulle gå upp ur sängen imorse så kände jag på en gång att det var dåligt idag. Ja, kort och gott så går jag som ett mongo. Vågar inte stödja på benen ordentligt för jag är rädd att det ska gå av eller hoppa ur led (jag är överrörlig också, alltså är alla lederna i min kropp för långa och håller inte ihop mitt skelett ordentligt) och utöver att jag är rädd för det så gör det förjäkla ont att stödja på benet.

Jag kanske ska sluta vara bitter fitta nu ?

Har suttit inne och pluggat ett litet tag nu, behövde nämligen datorn ett tag men ska ta och sätta på mig bikinin nu och lägga mig ute och plugga i solen. Klarblå himmel och sol är inte helt fel ! Sen i eftermiddag när baby kommer ska vi ned till centrum och köpa en doppresent. Ska på dop på lördag när Jespers kompisars lilla super söta son ska döpas.

Nej, ut i solen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0