5 augusti 2011

Hellu ! Vi hittade sjukt söta skor igår till doppresenten. Små blå Converse, den modellen med högt skaft. Visserligen kommer det dröja ett tag tills han kommer kunna ha dom men vi tyckte det var roligare att köpa ett par som han kan ha sen när han börjar lära sig att gå.
Eftet vi köpt skona gick vi och åt och jag ville ha sushi så vi gick dit vi alltid köpt sushi.. men dom har bara det på helgerna tydligen. Ledsen flicka ! Men tog tandori kyckling på thailändsktvis i stället. Smarrigt det med !

Idag har jag käkat frulle, kollat om det jag gjorde igår när jag pluggade var rätt eller inte och till min glädje var det mesta rätt. Och sen har jag slagit in presenten och letat efter presentsnöre över hela huset men utan resultat. Jag får ta och köpa det sen när jag ska iväg och köpa stödband till mina knän så jag slipper ha så jävla ont hela tiden. Nu ska jag gå ned och köpa kattsand, skit skönt att ha Djurmagazinet 3 minuter bort, och tvätta rent hela lådan och byta ut sanden. Sen tror jag att det blir att ligga i solen och steka och läsa boken jag började på för två dagar sen. Carolina Gynnings Ego Woman, ungefär samma upplägg dom den första Ego Girl som jag tyckte var as bra och denna verkar riktigt bra den med. Känns nämligen som jag inte kommer hinna göra klart det jag börjar plugga idag och då kommer jag tänka på det hela kvällen och hela dagen i morgon och tills jag gör klart.


Trött tjej som inte har vaknat riktigt hela ännu

Ikväll kommer nämligen bror hit och ska hjälpa till att sockla i köket så han stannar på middag också och ikväll är det jag som ska laga mat. Sen vid 20-tiden ska vi iväg för jag ska måla naglar inför dopet imorgon. Trevlig kväll kommer det bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0