9 december 2011

Long time no see ! Sitter i salen (det gamla finrummet) på Gotland hos mamma och Lasse och pluggar. Måste erkänna att det var lite mysigare igårkväll när mamma hade tänt en brasa i kakelugnen och massa ljus över allt och i taklampan. Men men, man kan inte få allt jämnt.


Min lilla bebis har blivit stor, 1,5 år är hon nu.

Jag ska ta och göra klar uppgiften jag började på igår och sen ska vi in till Visby. Julklappsshopping ! Hoppas verkligen jag hittar det jag är på jakt efter. Ska förbi smeden i byn också och höra om han har tid att smida ihop en grej till jul. Fast det gör jag nog i helgen.

Jag kan tillägga att jag och min älskade man har fått en lägenhet också, den första februari får vi flytta in förhoppningsvis. Annars blir det den första mars. Hoppas så snart som möjligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0