13 februari 2011

Huga huga ! Jag var varit jätteduktig och pluggat termodynamik i fyra timmar nu. Har tänkte att jag ska plugga ikapp lite i den kursen denna vecka som kommer då vi inte har lika mycket matematik då. Även om jag älskar matte så är det lite jobbigt att allt annat hamnar på sidan av när matten kommer. Termodynamiken är ju också rolig ! Ja, jag är en plugghäst..

Min lilla kissemiss ligger och sover i mitt knä så jag tänkte att jag skulle ta en snabbdusch och sedan krypa ned i sängen. Blä, tråkigt att sova utan min man..



Vi vill inte försova oss imorgon för min lilla bebis ska kastreras. Jag ska lämna in henne mellan klockan 0800-0830 så jag tänkte försöka lämna henne vid åtta eftersom jag börjar 0915. Sen får jag se om jag är kvar i skolan hela dagen eller inte, det beror lite på när jag får hämta henne efter operationen.

Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0