14 januari 2011

Min katt är tokig, nyopererad och det enda hon vill är att leka ! WTF ?!! Jag har ju sagt att hon måste ha ADHD eller DAMP. Aja, huvudsaken är att hon verkar må bra i alla fall.

Idag är det ju alla <3 dag och jag har aldrig firat den sådär egentligen och min pojk bor i El Stockholmo så jag har myst med katten och ätit en chokladmuffin, har fortfarande kvar av dom som mamma bakade förra helgen. Och kollade på Top model och lite andra värdelösa tv-program, det fick duga för mig det. Och så ska ju jag och baby till Köpenhamn över helgen den 11 mars som jag inte har berättat än tror jag men kan lägga upp bilder på hotellet och så imorgon.
Försökte plugga lite nu ikväll också och har gjort några få uppgifter men är så trött så det går fan inte in i skallen riktigt. Får ta tag i det imorgon all day long eftersom jag ändå bara ska vara hemma och hålla ett öga på lilla Missy utifall att hon skulle bli dålig eller något. Ska ned till optikern en sväng vid 12-tiden och se så att mina nya linser sitter som dom ska också. Jag är ännu mer blind nu än vad jag var förut så har special-lins på högerögat och den måste sitta rätt för att ge den effekt den ska. Alltså inte vrida sig eller så.

Nej, nu ska jag ta och sova ! Det blir soffan ikväll eftersom jag inte vill att Missy ska klättra på stegen upp till sovloftet med sitt sår i magen (de avrådde fårn att hon skulle "sträcka ut" magen, typ klättra och hoppa) direkt efter operationen. Och ja, hon brukar alltid vilja sova bredvid mig så därför sover jag i soffan.
Ni får tycka att jag är löjlig om ni vill men hon är min lilla bebis och det är bara så det är ! Jag ser henne som en familjemedlem, precis som vilken människa som helst.


Dröm vackert !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0