15 februari 2011

Nu är det färdigt med termodynamiken för ikväll ! Ska ta och leta upp min kissemiss som legat och sovit på konstiga ställen hela dagen. Tycker hon ska lägga sig i soffan och gosa med mig istället !

Pratade med baby förut också, han blir hela 21 år idag ! Lite små roligt att reta honom och säga att han blir uråldrig även fast han inte tar illa upp. På fredag kommer han hit igen och jag tänkte att jag skulle swischa ihop en supergod middag, vad vet jag inte så förslag tack !

Grattis älskling, för typ fjärde gången idag ! <3


Tihi, nu kanske baby blir sur på mig för han hatar den där bilden. Men den är hur som helst från första kvällen vi träffades på min födelsedag i somras. Som jag hade firat dagen innan och var bakis som ett as och skulle egentligen bara vara hemma med familjen men två vänner till mig lyckades lura ned mig till krogen ändå och sedär vilken tur ! Jag ska vara lite snäll och utelämna hans raggningsreplik. Försig inget fel med den, den fungerade ju och jag tycker bara att den är rolig ! Och jag hade fixat mig (klätt på mig, sminkat mig och försökt fixat håret) på 13 minuter.. så jag förstår inte hur han kunde fastna för mig. But I'm happy !


Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0