16 februari 2011

Idag är jag verkligen sjukt trött alltså, nätt och jämnt att jag kom upp i morse ! Men nu har jag druckit kaffe och tagit en dusch så är lite piggare i alla fall. Ska göra mig iordning nu och senska jag gå ned till stan och möta upp min kära vän. Det är dags att spela in kortfilmen ! Och ja, mina planer om vad jag skulle ha på mig gick i stöpen lite igår när jag lyckades slita sönder min ena lins när den fortfarande satt i ögat och jag får inte mina nya fören tidigast fredag.. och så är det kallare än vad jag hade räknat med så jag skulle nog frysa röven av mig om jag tar på mig det jag hade tänkt från början. Äsch, jag löser detta !


God morgon, upp och hoppa slas hasar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0