18 februari 2011

Här sitter jag och är nyvaken och har inte ens hunnit dricka upp kaffet än. Och nu ska veta att jag har sovit sååå skönt inatt, helt vansinne ! Skönt att jag känner mig någolunda pigg idag med tanke på att det händer lite grejer idag.

Vid elva ska jag vara borta hos min vän och ta om scenen med dialog eftersom det vart störningar i ljudet. Vid klockan två ska jag möta baby vid tåget och innan det har jag tänkt hinna handla och hämta min linser på vägen hem också. Efter jag mött baby ska vi möta upp Robin och gå iväg för att köpa pulkor och sen blir det PULKA HELA EFTERMIDDAGEN !!!

Ikväll blir det bara lugn, känns skönt med tanke på att vi nästan alltid är ute. Hör sen !


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0