22 februari 2011

Sitter här nyduschad och känner mig ruskigt nöjd med dagen ! Har hunnit med mycker och den avslutades riktigt bra med min första danslektion i Lindy hop och en liten springtur på en tredjedel av vägen hem.

Idag har jag varit i Stockholm under dagen. Började med en "intervju" hos FMV (Försvarets matrielverk) som följdes av lunch med mamma på Stockhoms Pastahus. Sen åkte jag hem till pappsen min och kollade lite gamla bilder från när jag var i 15-års åldern och vissa till och med från när jag var yngre, och uppåt också. Sen kollade jag lite på tv med bror min i någon halvtimme innan pappa kom hem och vi åkte till fotografen vi var hos för några veckor sedan och fotade oss till farmors 75-års present.
Sen vart det stressigt vill jag lova ! Bror körde min in till centralen så jag skulle hinna med tåget tillbaka till Västerås. Jag var framme här i Västerås tjuo i sex, hemma tio i, ute vid busshållsplatsen tre minuter i.. hade dock tur och hann med en annan buss och hann med bussen till dansen också. Ruskigt roligt med Lindy hop, alla borde prova ! Extra kul när man får höra att man är duktig också även fast det bara var första gången.

Sen jag kom hem har jag hunnit med att äta lite och tagit en dusch. Nu ska jag kika lite på inlämningen i matematik som ska in på torsdag. Har dock tänkt göra det mesta imorgon i skolan efter termodynamik föreläsningen men lika bra att fortsätta lite där jag avslutade igår.


Nöjd, muppig och nyduschad flicka !


Sov så gott sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0