27 februari 2011

Hemma i Västerås igen ! Det var ruggigt skönt att få skjuss tillbaka hit och så handlade mamma till mig också så nu har jag en härligt knökfull kyl och frys med massa godsaker ! Nu sitter jag här och har precis ätit lite yoghurt så ska ta och börja med matten nu snart så jag kan fokusera på att göra gamla tentor i veckan inför fredagens dugga (del-tenta).

Helgen har varit riktigt bra faktiskt. I fredags var jag bara hemma, åt super god middag och hur mycket som helst, typ 6 lövbiffar och massa "potatiskulor" som jag inte kommer ihåg vad det hette, så jag somnade i soffan precis innan utrösningen i Let's dance och sov där hela natten. Haha, jag brukar inte orka gå till sängen om jag väl somnat i soffan.
I lördags uppvaktade vi baby som fyllde 21 för två veckor sedan ungefär så vi var där och fikade och det var riktigt trevligt. Var dock lite nervös innan eftersom mamma och Lasse skulle träffa hans föräldrar för första gången men dom verkade komma bra överrens så det bådar gott inför framtiden. Jag menar, det skulle vara väldigt jobbigt om dom inte kom överrens eftersom jag planerat att leva resten av mitt liv tillsammans med Jesper. Men efter vi varit där så gjorde jag mig iordning och käkade innan min barndomsvän Petra kom. Vi satt och drack cider och pratade strunt med dom där vuxna människorna i huset innan vi gick ut och mötte upp baby, hans bror och brorsans kompis. Och kvällen var helt okeij men jag var inte riktigt party-mode igår men det tar jag igen någon annan gång.

Ja, och idag är jag hemma igen. Undrar vart min kissekatt sprungit och gömt sig men jag tippar på att hon ligger i garderoben. Nej, nu till matteböckerna ! Inte så många uppgifter om ska göras så det borde gå rätt snabbt och om det gör det så blir det en liten paus efter det innan jag gör lite i termodynamiken.


Dega på i soffan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0