28 februari 2011

Hellu ! Sitter i skolan och har precis ätit lunch efter dagen första föreläsning: Matematik. Börjar om en halv timme igen med Termodynamik till klockan 16 och sen får jag gå hem.. och göra en gammal mattetenta innan jag får gosa med min älskade katt hela kvällen.

Mådde bajs igår så tog faktiskt lugnanade för första gången sedan jag flyttade hit i augusti förra året. Men idag mår jag bättre ! Dock brukar jag alltid må sämre fram mot kvällarna så jag får se hur det blir ikväll, behövs det tar jag ikväll också. Har med mig i väskan också utifall att jag skulle få ett anfall i skolan men det hoppas jag att jag slipper. Fick det några gånger i gymnasiet och det var sjukt jobbigt eftersom man inte kan vara ifred någon stans. Okeij, om man låser in sig på toaletten men hur kul är det att sitta där tills det gått över ? Det kan ju ta allt i från några minuter till över en timme ibland.

Men nu ska jag återgå till att vara social med mina vänner !


Ha en härlig måndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0