6 februari 2011

BLÄ, jag vill inte vara i Västerås.. jag vill tillbaka till pulsen i Stockholm ! All stress, brun snö, folk överallt och dryga människor.. give me, give me, give me !
Ni får ursäkte man jag är lite smått deprimerad och känner just nu att jag inte vet om jag vill vara här eller inte. Jag älskar denna stad och alla människor jag lärt känna.. men på senaste tiden har jag nästan blivit lite små tokig. Jag behöver fart och fläckt. Mycket människor och tempo. Krogar och uteställen som inte stänger klockan 02.00.
Men detta kanske bara är en fas som går över snart. Mycket möjligt ! Om jag känner såhär om ett halvår när första året är avklarat så får jag ta mig en funderare på hur jag ska göra i framtiden.

Men men, haft en underbar helg med älskling i alla fall. Och jag saknar honom redan. Och mamma !
Helgen bestod av en lugn fredag med pojkvän och jag somnade i soffan som vanligt. På lördag på dagen var jag, pappa och bror och fotograferade oss till farmors 75-års present och efter det mötte jag upp baby på stan. På kvällen var jag och firade min barndomsvän som fyller 20, den 21 mars haha. Och efter det vart det en natt på stan med min man, hans arbetskompisar och några av mina pinglor.

Sen jag kom hem till Västerås idag har jag gjort fem matlådor. Korvstroganoff, pasta och broccoli, mums ! Ska ta och plocka undan lite för det ser ut som jag vet inte vad här hemma och sen ska jag se på reprisen av melodifestivalen från i lördags. Jag ser ju alltid på det men missade det.


Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0