7 februari 2011



Uttråkad flicka som inte har lust att plugga men som egentligen måste. Tenta på fredag.. matte. Hade två föreläsningar idag, matte och termodynamik. Så jag behöver egentligen inte ha dåligt samvete eller ångest om jag inte pluggar ikväll så jag får se vad jag ska roa mig med.

Jag har nyss ätit en chokladmuffin, mamma bakade ett gäng till mig i helgen när jag var hemma i Stockholm. Så nu behöver jag inte äta middag fast jag är sugen på en till och då behöver jag absolut inte äta middag. En kopp te får duga.

Imorgon ska vi ses vid nio tiden i skolan och plugga tillsammans och sen gå på matte supporten så kanske man får hjälp med det man inte fattar. Så ja, jag kommer vara super rolig fram till helgen som ni kanske förstår !

Men en rolig sak är att jag och en kompis ska spela in en liten film till SM i enminutsfilm eller vad det var för något. Eller ja, han göra filmen och jag skådespelar. Vet inte riktigt om det är fler som ska vara med eller inte men det blir kul hur som helst. Jag spelade teater förrut, i tre år tror jag att det var, och det är bland det roligaste jag vet !

Ihelgen kommer baby hit ! <3


Simma lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0